
این محصول بصورت pdf است و شامل 24 صفحه است.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله:
۱- خلاصه اجرایی
مقاله حاضر به بررسی روشهای گوناگونی میپردازد که در آنها پذیرش یک دیدگاه کیفی میتواند به بهبود درک ما از کارآفرینی بهعنوان یک پدیده کمک کند. پژوهش اولیه در کارآفرینی عمدتاً بر روشهای کمیای تکیه دارند که بهنوبه خود ریشه در معرفتشناسی اثباتگرا دارند. معتقدیم که این اتکای زیاد به روشهای کمی باعث ایجاد محدودیتهایی برای پژوهش در زمینه کارآفرینی شده است. درحالیکه استفاده از روشهای کمی باعث ایجاد انباشت زیادی از دانش شده است، ولی حوزه پژوهش کارآفرینی تا حدود زیادی قادر به ایجاد یک تئوری مربوط به خودش نبوده است (سودابی، ۲۰۱۴) و معمولاً به آن به دید زیرمجموعهای از نظریه مدیریت استراتژیک نگریسته شده است. کارآفرینی قادر به ایجاد یک نظریه مربوط به خود نبوده است زیرا آن قادر به ایجاد یک سؤال نظری حیاتی یا آنچه کوهن (۱۹۷۰) آن را بهعنوان یک ((جورچین اصلی)) توصیف میکند، نبوده است. بنابراین مقاله حاضر به بررسی نحوه و امکان استفاده از روشهای کیفی برای تولید نظریهای برای بررسی کارآفرینی میپردازد. ما بر روی ارائه یک جورچین در حال ظهور در درون جامعه پژوهشی کارآفرینی (که همان مبدأ فرصتهای کارآفرینی است) متمرکز میشویم و با تکیه بر نه مطالعه کیفی برجسته در حوزه کارآفرینی که شامل این موضوع خاص میباشند، سعی در ارائه....
فهرست مقاله:
چکیده
۱- خلاصه اجرایی
۲- مقدمه
۳- فرصت کارآفرینی : یک جورچین حیاتی
۴- فرصتهای کارآفرینی کشف میشوند
۵- فرصتهای کارآفرینی ایجاد میشوند
۶- خلق و کشف
۷- نقشپذیری و بازتاب پذیری
۸٫ تنشهای ضروری
۸-۱ محیط
۸-۲ زمان
۸-۳ تأکید معرفت شناختی
۸-۴ سطوح تحلیل
۹٫ نتیجه گیری
ralu_maghale02.zip0.00 MB |